http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Vänd dig inte om ..

Kategori: Allmänt

Torsdagen var över för 1.30 timme sedan.
Så nu har jag bara 4 dagar semester kvar, för den här gången.
Det har varit en väldigt händelserik semester, har verkligen tagit vara på vädret till 110% så man har ju verkligen varit fullbokad.

Vi ska inte bli sämre på det heller.
Imorgon blir det att gå upp kl 10.00, plugga lite teori på datorn. Sen ska jag övningsköra 11.50, klippa mig 13.00 sen blir det raka vägen till ett obesökt shoppingland.
Kvällen får jag lägga på träning och kanske Wolwerine.

Hjälpte bror att flytta lite idag(igår),han gör ännu ett hopp på kartan. Denna gången landar han i stekiga Åhus.
För första gången av alla hans flyttar tror jag snubben kommit helt rätt,förutom när han bodde på takvåningslägenheten vid kyrkan. Där var han hemma och hela hans hem andades just Andreas.
Jag tror han kommer få till det igen, sprickor kommer lagas och batterier kommer fyllas på.
Det är en okänd resa att lämna en punkt för en annan, en punkt som för både dig och han är okänd.

Omgiven av alla möjligheter, serverad alla nya chanser för att göra just ditt alledess egna äppelträd.
Lycka till brushan och vänd dig nu för fan inte om och grubbla över det förflutna,spänn ögonen i framtiden istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: