http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Skoja min doja...

Kategori: Allmänt

Det kan nog knappast blivit en tråkigare fredagkväll än igår, men innerst inne visste jag att jag behövde det. Och med Tobbes hjälp klarade jag av att hålla mig borta från gymmet och allt vad det heter.
För det kom små vågor av skuld och dåligt samvete att jag inte varit där på hela veckan, men man har ju inte varit på topp.
Men de tär jag nu, vaknade halv sju super pigg och känner mig super taggad för en galen natt.
 
Rummet ska städas, lägenheten ska svabbas och dekoreras lite med lampor och ljus för att få till den shyssta stämningen, ikväll ska jag få ligga.
I en säng som inte är helt åt helvete och inte heller ska jag vakna av att det första man ser är en klädhög som verkar helt förlorad åt sitt egna öde.
Nej hemmet ska vara snyggt, och jag likaså, har gått ner yttligare ett kg och jag är sjukt hungrig.
 
Nu har man verkligen lärt sig att ibland är det jävligt bra att faktiskt tänka med hjärnan, knulla med kuken och drömma med hjärtat och inte tvärtom eller på något annat sätt.
 
Med den vetskapen så önskar jag alla en riktigt god lördag och måtte vi inte minnas något imorrn.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: