http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Tänd på trend?

Kategori: Allmänt

 
Där är så många och dom är så olika, i vissa fall är dom så sjuka att andra verkar så otroligt tråkiga så man spanar efter första bästa rivjärn att gå loss på.
Du ser dom överallt och du blir påverkad vare sig du vill eller inte, även om du inte följer med så kan du se tillbaka på gamla bilder att kläderna har ändrats och även frisyrerna.
 
Står du i kassan på tex Ica kvantum eller Maxi eller någon annan best seller store så kan du inte låta bli att antingen spana in de som står bakom eller framför dig eller i en annan kö och när du är klar med den titten så kanske du sneglar över på blask hyllan.
Oj! Vilket gottebord, gå ner i vikt på sex veckor, ragga med de bästa ragg tipsen eller sup ner dig som en stor kändis och bli fotad med en liten stjärna under kjolen ( censur).
 
Laga den rätta maten eller träna på de bästa gymmen på det bästa sättet, ja du ska bara göra något hela tiden.
Det firar vi med en liten festbild.
 
Ingen censur där inte, ånej alla kläder är på och humöret är glatt.
Men sen har vi ju det där med mat biten, den här vecko "deffen" är hård och den börjar kännas specielt på morgonen varje dag.
För jag tränar inte de dagar jag jobbar för det bara skär sig, fullt på gymmet och inte fullständigt fokuserad när jag väl är där. Sen är det bra att minska magsäcken och mat tänket, för det behövs inte mycket för att bli mätt.
Därför tycker jag vi kör en matbild på det, för jag är hungrig hela tiden.
 
Griljerade revben med hetta i, ja det där är något man skulle kunna stoppa i sig utan att behöva blinka två gånger.
Sen har vi ju den ultimata trenden, att ta bilder framför spegeln.
Med en styck telefon och ett par hörlurar inkopplade och det ska antingen vara svällande muskler eller bilder på hur otroligt smal man blivit av att inte äta eller ligga på soffan för det hinner man inte när man bor nere på gymmet eller har egen tid på sin löpar runda.
Trenden går väl ut på att nå sina egna mål med hjälp av att visa för andra hur långt man kommit eller bli sporrad av kommentarer eller "gillningar" eller så vill man kanske bara visa upp sig.
Som tuppen i hönshuset!
Ja här kommer en liten tupp bild på det.
Ja men vi tar en till när vi ändå är i farten.
 
Ja det är sjukt kul och givande att ta bilder framför spegeln. Not!
När man har ett mål så är man inte i mål förens man är över mål linjen.
Jag skiter i att lägga upp en massa bilder på alla mina sjuka frisyrer, tycker de ska upplevas istället.
 
Nu när vi ändå sitter här och pratar om hur man kan påverkas av allt alla säger och gör och hur folk ser ut så kan jag ju faktiskt bekänna endast för er en liten sak.
Vad jag tänder på! (intresse smurfarna hoppar frenatiskt)
 
Alla snackar om stora pattar shyssta kroppar, blondiner, brunetter mm och mfl.
Milfar och Teens ,ja de är alla olika snuskobjekt som bara väntar på att få alla sina kläder avslängda och bli påsatta.
Nej det där är bara något som alla tänder ytligt på, ja om man frågar mig då alltså.
Alltid shysst med ögongodis och fina leksaker, men det som verkligen spelar mest roll och det som tänder mest är att just bara kunna slappna av.
 
Jag med alla mina tusen tankar mm uppskattar jag ett sällskap som kan få en att slappna av och bara sjunka in och feel the moment.
Människor verkar inte kunna göra det förens efter man gått in ett långt förhållande, och endast då får dom det där sexet eller tillfredställningen de egentligen söker.
Allt annat är stoppa picken i Greta, töm och glöm, pumpa och dumpa.
 
Varför göra saker som du egentligen inte tycker om att göra, varför klä dig på ett sätt du egentligen inte gillar och varför göra saker du inte borde göra men du gör ändå?
 
Är det en trend?
Är det en trend att gå emot sin egna vilja och följa någon annans fotspår?
Jag kommer tyvärr inte lägga en förmögenhet på att klä mig efter en Stropp i Stockholm, eller festa som någon i USA och inte fan tänker jag heller knulla som den "desperata fyllekuken" klockan kvart i tre.
 
 
Vi tar en bild på det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: