http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

En liten Katt som heter Daysi

Kategori: Allmänt

De som har rört sig i mina närmre kretsar har fått höra ett flertal ggr om mina funderingar gällande att skaffa en katt. 

Jag har ju i stort sett alltid levt med djur, hundar eller katter. 
Katterna har mina partners stått för, ja två mini varianter av hundar också. 

Jag har alltid sett mig själv som en hund-människa. Det är väl också det jag vill ha helst av allt. 
Men som min livssituation ser ut just nu så är det inte helt enkelt med hund.
Men jag förälskade mig lite i Armani, Zesar, Hailey. 
Så en katt är inte så omöjligt trots allt. 

Så! 
En katt alltså. 
Vilken ras, vad söker jag osv?  
Oväsentligt när där dyker upp en annons på Fb som en vän delar. 
Henne ska jag ha! 
Så det blev en titt och en massa fixande. 
För hon skulle flytta hem till mig. 
Lilla Daysi ❣️ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: