http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Min älskade...

Kategori: Allmänt

Då har vi snart trillat över onsdagen. 

Jobbat, tränat,  och tagit till flykt med min vackra fina. 💖
Som jag har saknat och längtat efter henne! 
Hon var sugen på bio och frågade om jag hade någon koll på det.
Eeeh!? 
Självklart! 
Får jag följa med? 
Såklart smulan fick följa med 😂
Så det blev att snabba sig genom gympasset. (idag med) 
Så vi kunde hinna äta lite gott på Ko San i Kristianstad.
Min Cheatday kom två dagar tidigare än planerat. 
So what!? 

Supermysigt och så gott. 
Därefter placerade i våra välgödda rövar i biosalongen framför Annabelle. 
Den var precis så dålig som jag trodde den skulle vara. 
Visst, absolut. 
Välgjord och allt men nej. 
Inte rädd. 

Att bara få fånga några timmar ihop,att visa ett intresse för att vilja spendera tid med varandra. 
Det är nog allt som behövs.? 
Allt annat blir vad det blir, för man tar det som det kommer. 
Bara man gör det ihop!

En sann vän,av ren äkta villkorslös kärlek. 

Evigt tacksam att jag svängde ut i vänster filen utan blinka så jag kunde krascha rakt in i dig Kimeta!  

- Är det där din flickvän Branning? 
-Nej! Hon är mitt allt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: