http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Påladdning

Kategori: Allmänt

Det är nu sista dagarna innan jag tar och åker bort till Oslo för lite action. 

Thoughest ligger just runt hörnet. 
Mina egna analyser gällande loppet och efter lite efterforskningar har givit frukt till mitt träningsupplägg. 
Jag har tränat på ett sätt med flera olika metoder som jag aldrig tidigare gjort. 
Men störst av allt, jag har tränat för att uppnå en fysik endast för det här loppet. 
Inte av fåfänga eller att uppnå en självbild. 

Så ännu en gång har jag gjort något nytt, som har lärt mig något. 
Frågan som återstår är, gymma vidare som vanligt på JK fitness eller 24/7? JK blir detsamma som jag gjort tidigare, pumpa och dumpa vikter på löpande band. 
Fitness 24/7, ja då kombinerar jag gymmet med löpning och cykling. 
Eller så faller jag pladask för Thoughest och OCR lopp. 
Så kommer jag ta både min träning och mig själv till en helt annan nivå, Crossfit boxen. 

Jag fördjupar mig inte så mycket i dessa frågorna nu. 
För som jag sa till Tobias, där händer många förändringar just nu och jag har egentligen inga direkta planer över tid & rum. 
Precis som jag behövde två vilodagar i rad efter 1 månad 6/pass i veckan för att maximera min utveckling. 
Så behöver jag inte alltid vara på det stora språnget framåt. 

Jag är ju faktiskt bara 32 år, så där finns gott om tid. 😁 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: