http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Sista anhalten...

Kategori: Allmänt

Så då var helgen kommen. 

Äntligen! 
Det har varit en tuff vecka i det tysta. 
Men allt är gjort som jag kunnat göra. 
Kondisen kan inte bli bättre än vad den är just nu tills söndag. 
Styrkan är på sin spets. 
Jag är redo för att ta mig ann första loppet av två , Snapphaneturen 2017!

Tyvärr har jag fått dåliga nyheter denna veckan. 
Jag har verkligen bitit ihop och levt på hoppet för att komma till just denna tiden på denna månaden. 
Men nej, jag får tänka om. 
Det visar lite att man inte ska fixera sig för mycket vid en sak, att det är viktigt att vara flexibel i alla situationer. 

Så bit ihop Daniel och håll ut! 
Det löser sig. 

Imorgon blir det Gympass för att låta benen vila upp sig. 
Sen blir det kvällsmys med grillning med familjen. 
Ser middagen som en chans till att fylla på depåerna under dieten som också går otroligt bra. 

Fan vad kul detta är!
Ännu roligare ska det bli! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: