http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

6 Veckor senare

Kategori: Allmänt

Där kan hända mycket på en månad, en vecka, en dag. 

Ja tillomed på en timme så kan där hända en hel del. 
När jag bestämde mig för att gå in i en ny relation på nytt så tändes där tusen gnistor. 
Massor av idéer och inspirationen sprang hand i hand med min motivation. 
Allt var som på nytt fött. 
Netflix! 
Där timmarna blir till dagar, där dagar blir till nätter. 
Lite underhållning, massor av serier samtidigt en stor laddning dokumentärer där jag kunde fördjupa mig i nya förebilder. 

Jag har provat på en helt ny träningsnivå. 
Och det är skitroligt att pressa sig själv till det yttersta under kontrollerade former. 
Hålla koll på kosten på ett helt annat sätt för att sikta mot helt nya mål. 

Thoughest Oslo är i siktet. 
Kan varit lite utav ett skott i foten att anmäla sig första sommaren utan en massa krav på mig själv. 
Alla andra sommarperioder har det legat träning i fokus för att nå ett mål av välbefinnande. 
Så nu skriver jag och planerar för fullt så jag ska få ut det mesta på bästa sätt, samtidigt som att jag inte ska försumma mig själv en himla massa njutning. 

I helgen var jag i Tyskland på festival, det var over the top! 

Det tar jag och berättar om nästa gång. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: