http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

En helg kommer lastad

Kategori: Allmänt

Fredagen som äntligen kom! 

Igår var jag minst sagt trött i gängorna. 
Men där på eftermiddagen började saker och ting ordna upp sig. 
Jag slutade precis som jag skulle, 16:00 (ovanligt att man får göra det) 
Sen var jag på plats på gymmet kl 16:30.
Då har jag varit hemma och bytt om osv. 
Det gick då upp för mig, detta kommer bli ett sjujävla bra pass! 

Har förberett dagen här på kontoret och lagt upp arbetet så man kan mer eller mindre surfa genom dagen. 
Mycket som ska göras. 

Helgen blir laddad med god mat, träning, umgänge och bio. 
Ska se ifall jag lyckas få in en slappetur med. 

Där finns inget mer att tillägga mer än att jag önskar dig en riktigt trevlig helg.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: