http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Flaggan i topp!

Kategori: Allmänt

Igår så bestämde jag mig för att spräcka isen med bloggen. 

Jag har känt ett stort behov av att skriva men varit lite fundersam över om man borde göra det?
Precis som på fyllan, du pratar med någon och du känner att du inte vill delge för mycket information eller dylikt till denna personen. 
Som du i vanliga fall inte brukar prata särskilt mycket med eller om de där lite större sakerna. 
Personen är mest av allt nyfiken.  
Men som du just nu kan berätta allt för pga att du druckit dig lättfotad och stundvis väldigt korkad. 
Som du dagen efter lär ligga och lägga en extra fundering över, varför sa jag det? 

Men väl färdig med inlägget så kändes det riktigt jävla bra. 
Jag sa inte för mycket, och jag fick ut mina tankar. 
Visst är det fint med vänner, familj osv att prata med, men att berätta för sig själv när man faktiskt lyssnar slår nog allt. 

Är en vecka in på 4 veckors dieten som jag bestämt mig för att hålla hela sommaren. 
För flertalet ggr under dagen har jag sagt tyst för mig själv när det slår mig, Fan vad bra jag mår. 
Pigg, alert och otroligt motiverad. 
Och maten är ju fantastisk på alla sätt. 

Det har ju sagts förut att jag mår som bäst på denna kosten. 
Men det kommer inte vara lika strikt till sommaren, för denna sommaren är den första sommaren på flera år som jag verkligen kan njuta av allt som kommer i min väg. 
Inte bara träning och kosthållning mm. 

Där är inga födelsedagar idag vad jag vet, och inte heller något annat storartat. 
Men min flagga, den svajar högt idag.

Jag hoppas du känner precis likadant.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: