http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Lite ditt och lite datt..

Kategori: Allmänt

Sådärja! 

Då ligger man snett över sängen och låter sparrissarna flyga över det minimaliska tangentbordet på luren. 
Det som verkade vara en omöjlighet när jag precis fått luren var att skriva på den. 
T9an och jag är inte riktigt överens alla ggr. 
Men vi får det att funka nu iallafall. 
Någorlunda! 

Vi har haft soliga dagar nu veckan som varit. 
Enligt mina beräkningar så skulle den inte komma så här grant förens i slutet av Maj, början på Juni. 
Jag är ju liksom fortfarande två veckor ifrån slutet. 
Fast iofs, slutet är ju inte slutet längre. 
Kan köra såhär en månad till för då Har jag ett bättre slutdatum att fokusera på. 
Midsommarafton! 
Då lämnar jag landet för lite semester. 

Men det är inte som jag klagar på vädret nu. 
Tvärtom! 
Allt blir roligare, enklare och bättre med solsken i livet. 
Har haft suveräna lediga dagar. 
Fina arbetsdagar i piké. 
Tränat mycket och varit ute. 

Top notch hela vägen till glassbaren om man säger så. 
Det ger mig en stor laddning förväntan på den kommande sommaren. 
Och en maxad dos motivation som glöder mer än aldrig förr. 

Ärligt talat, jag brinner! 
Och jag vill bara ha mer!
Förväntar mig inte att någon kommer att ge mig vad jag vill ha. 
Men det gör inget. 
För jag tar det jag vill ha, om jag så ska göra det själv hela vägen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: