http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Soliga timmar med motivation.

Kategori: Allmänt

Trots att jag hade uniformen på mig ca 45% av tiden i helgen så lyckades jag trots allt hinna med allting. 

Träningen, hemmasysslor, jobba, umgås med familjen och vänner. 
Jag hann även chilla och vara med mig själv för en stund. 

Arnold säger ofta att alla har exakt lika många timmar på dygnet, skillnaden är bara hur vi väljer att spendera dom. 

Favorit citat :
-But Need to sleep more than you do! 
- Ok! Just sleep a little faster then! 

Måndagen spenderade jag 2,5 mil på cykeln innan jag mötte upp Louise. 
Det vi gjorde denna dagen var helt mindblowing för oss båda. 
Vi låg i solen, på en filt och solade. 
Och gjorde absolut ingenting! 
Bara njöt och laddade batterierna. 
Hon precis som jag har alltid något på gång eller är i väntan på att göra något. 
Så det var helt klart en toppendag. 
Särskilt i sällskap med henne. 

Det är alltid bra med att ha förebilder, någon att se upp till. 
Gällande allt. 
Vill du bli förälder? 
Vem skulle du då kunna tänka dig vara som, vem skulle du inte vilja vara!? 
Vill du bli framgångsrik, hur lågt vill du inte gå? 

Jag har ingen direkt förebild gällande någonting just nu, inte mer än mig själv. 
Dock så lyssnar jag just nu väldigt mycket på framgångsrika människor. 
Inom alla aspekter, ekonomi, träning, personlig utveckling. 

Det ger ens egna lykta lite extra ljus, man är inte så fel på saker trots allt.

Du lär genom att leva livet, så lev livet som du vill leva. 
Så går resten av sig själv. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: