http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Testkaninen

Kategori: Allmänt

Vilken helg! 

Wow! 
Man brände av 1200:- på absolut ingenting. 
Böter och lagning av bilen. 

Böterna fick jag sista timmarna på arbetspasset i fredags. 
Vilket innebär att det var Väktarbilen som fick en liten gul servett i vindrutan. 
Lördagen bjöd på bio med Tobbe i Kristianstad. 
På vägen hem märker jag att det är jättemörkt på 21an... 

Vafan.. Larmtelefonen ringer.. 
Återkommer... 

Sådärja, det larmet blev återkallat. 

Iallafall, jättemörkt på 21an och jag hade tydligen inga lampor på bilen längre. 
Så det var en rysare att köra i ett totalt mörker. 
Vi bestämde oss för att ställa bilen i Önnestad och bli upphämtade av räddaren i nöden när ingen annan svarar, Simon. 

Väl hemma så var jag så dränerad på energi för att utstå fler utmaningar denna lördagskvällen, så jag tvärdäcka. 
Cyklade för att hämta bilen på söndagen. 
Så nu har man gjort det också. 
Hann med ett gympass med innan jag och Tobbe fångade de sista soltimmarna med lite grillning och boule. 

Helgen bjöd på många minus. 
Men inte Att förglömma, desto fler plus. 

Nu kör vi en vecka i uniformen. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: