http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Lite känn å kläm..

Kategori: Allmänt

Nja..

Det var otroligt länge sedan jag la en rad eller två här.
Ser liksom inte meningen med det längre.?

Men!
Enligt min lyckokaka som jag fick igår till thaimaten så är det tydligen "alltid för tidigt att ge upp".
Lite lustigt att jag fick den samma dag som jag faktiskt gav upp.

Jag har försökt in i det sista att få ihop Crossfiten med mitt nya jobb.
Men att alltid jobba kväll gör att jag missar alla pass, så jag når ingen fördjupning i det.
När det väl är ledigt en kväll ska tiden läggas där.
En ond cirkel.
Den har gnagt länge och den har sugit min energi i smyg.

Detsamma gäller de här vinterdäcken.
Men!
Däcken bar jag ner för vinden, tog dom till verkstaden och allt fixat.
Sen körde jag till JK Fitness och signade in mig.
Sa upp medlemskapen på Crossfitboxen.
Stack ut å sprang i regnet.
Och allt kändes toppen!
🤗

Jag ger gärna inte upp.
Men vissa saker går bara inte å fixa.
Det kanske går att fixa.
Men det blir inte så bra som man hade önskat.

Och vissa saker måste Jag bara få till som jag vill.
De sakerna är just dom som jag styr över.

Så lite känn å kläm på att blogga här.
Vi får se om den försvinner eller får en nytändning?
😉

Kommentarer


Kommentera inlägget här: