http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Pumping Iron 2...

Kategori: Allmänt

Med en vinst i bagaget så gick jag på jobbet och funderade på hur jag skulle fira detta.

Hur jag skulle unna Mig den vinsten?
För jag tänker då inte hoppa av hästen här när jag kommit igång.

Det är så typiskt, när man väl Har grönt kort så har man inga indirekta fantasier som man brukar ha.
Idéerna lyser med sin frånvaro.
Jag unnade mig en halvpåse linschips.
De är goda, samt att de innehåller 13.5 g Protein. Wow 😍
Sen blev det två varmkorvar på jobbet, lite skina med rödbetssallad när jag kom hem.
Det där är vad Daniel väljer när han får åkband i lusthuset.
😂

Lite film och mys i soffan.
När den var slut så slog jag på Pumping Iron 2.
Oj oj oj 😮
Där tändes några lågor inom mig.
5 min efter filmen/dokumentärens slut satt jag och skrev nytt Tränings upplägg + kostplan.
Kl 02.45

Har sovit gott, drömt goa drömmar.
Och katten har inte väckt mig 06.35 enligt vanlig rutin. 

Så jag skulle lätt kunna pumpa lite Iron idag 💪

Kommentarer


Kommentera inlägget här: