http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Tonfisk & Ägg

Kategori: Allmänt

Där var en dag, när jag var som mest igång.

När man hade klös i klorna och fart i benen.
Då slog det mig att för att sporra Leffe för sin Thailands tur (igen) samt tagga mig själv.
Så kom jag med ett ypperligt förslag.
Vi ser vem som kan droppa mest under 4 veckors tid.
Ja vi blev taggade och uppeldade som kycklingvingar på en grillfest i Juni.

Verkligheten blev en helt annan.
Jag kom in i modet ganska bra trots att man kommit ur det där tidigare "lejon-stadiet". 
Allt gick nästan för bra! 
Sen kom Hamburg. 
Sen så var man ur fas igen. 
Så vi sänkte insatsen för att vara något ärliga mot oss själva. 
Men The game is still on! 
Måndagen 27/11-2017, då kliver vi upp på vågen för att se vem som kommer segrande ur den här otroligt tragiska diet-perioden. 😂

Vinner MR. Hamburger eller Herr Daim? 

Jag ställer iallafall klockan för att avverka en galen wod imorgon innan jobbet kl 14-23.
Skiter i alla kolhydrater och kör Tonfisk med ägg. 
Frukost, middag. Kvällsmat 

Det snackas om att vinsten blir julbordet på Ikea.? 
Eller entré till badandet i Hua hin. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: