http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

365 dagar

Kategori: Allmänt

Medlemskap hos Crossfit boxen i Hässleholm är fixat.

Första wooden är genomförd.
Det är ett års medlemskap.
Jag har tagit första steget på min nya resa.
Jag ska träna upp mig för att bli hyfsat bra på OCR lopp.
Nästa år är målet att avverka 1-2 Thoughest race.
1 OCR lopp. Snapphaneturen(mountainbike)
1-2 trailrun. 
 Eventuellt runda av sommaren med Holmenkollen om det inte krockar med något annat. 
Som tex en festival. 

Nu när jag kommer träna helt annorlunda så kommer jag inte behöva träna lika mycket eller som man säger i folkmun, inte lika ofta. 
Dessutom så har jag fått schemat för mitt nya jobb. 

Det är verkligen en helomvändning med allting. 
Så resterande år samt 2018 kommer rusa iväg. 

Jag ser framåt med stora bruna ögon. 
Jag har hopp och tro om mycket. 
Här börjar ett annat kapitel. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: