http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Ett litet tillskott och en bock..

Kategori: Allmänt

Om jag skulle säga hur allt ligger till så kanske du inte skulle tro mig?

Jag har slängt ut bilder och statusar dagligen om vad jag sysslar med osv.
Men!
Jag har inte berättat någonting om vad som egentligen försiggår.
Där var ett litet inlägg om att jag hade en plan för framtiden, för jag gillar inte riktigt den platsen Jag befinner mig på.

Jag har berättat om mitt Thoughest äventyr som var en av de andra bitarna.
Lille Daysi har du också sett, henne hade jag funderat länge på.
Idag så hämtade jag min nya bil.
Som jag pratat om så länge, övervägt med mig själv om och om igen.
Varför ska jag ha en ny bil? Behöver jag en ny bil?

Sen så var Det den här biten med att släppa något/någon/några.
För att ge ny och mer plats till allt annat. 

Sen har jag ju haft alla de här behöver fixa grejerna mm. 

Saken är, att allt är snart avbockat. 
Och det känns rätt med precis allting. 
Jag är ärlig mot mig själv i mina önskemål och mina uppoffringar. 
Mina satsningar är äkta och 100 %. 

Där var ett datum, precis som att där var ett tillfälle. 
Då jag kände, då jag tänkte. 
"Såhär vill jag inte känna mer, här vill jag inte vara". 

Så jag gick mot mina nya mål. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: