http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Så nära som det går...

Kategori: Allmänt

Nu har jag nästan gjort allt på min lilla "bucket-summer-list".

Tyvärr så är där två saker kvar som kan bli lite svåra att genomföra.
Nakenbad och campa /paddla kanot i Immeln.
Den sistnämnda går att genomföra.
Men nakenbad får jag spara till nästa sommar, i hopp om att det blir någon.

Sen då, allt jag önskar mig och som jag vill äga och ha. 
Ja, det har jag också nästan allt av. 
Ny bil, husdjur. 
Nytt jobb om 2 veckor. 
Nytt gym med nya mål start onsdag. 
Pengar på kontot. 
Utomlands resa bokad. 
En Tysklands tur minst med Kimeta (Somnambul). 

Ändå så känner jag mig inte riktigt nöjd. 

Det som har varit tidigare har varit en konstant resa med uppsatta mål. 
Samtidigt som jag skulle hantera allt i känsloväg. 

Nu har jag mer eller mindre allt. 
Allt flyter på Och motgångarna som förr kunde varit stora är numera obefintliga.
(peppar peppar) 
Det känns som att jag har gjort allt. 
Så jag borde vara på en annan plats i livet just nu kanske? 
Eller så kanske jag bara ska njuta lite av stunden och bara vara här. 
Lära mig denna biten också?

Men jag gillar att träna skiten ur mig, gå på diet och vara småhungrig hela tiden. 
Jag gillar nog lite av det andra med. 
Det som gör lite ont. 

För när det gör lite eller mycket ont, då känner man att man lever. 
När man är lycklig, då går man runt och drömmer. 

Och jag vill väl ha lite av allt. 
Eller så nära som det går. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: