http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Du är grym!!

Kategori: Allmänt

Dagen började i trötthetens tecken.
Helt dränerad på energi. 
Hård vecka avrundades med ett hårt helkroppspass. 
Och dumma mig i vanlig ordning valde att provköra kommande kostupplägg. 
Alltså sänkningen, den sista på planeringen. 
Kan ju utan tvekan erkänna att det var nog den sämsta dagen att göra det på. 
Men men, det bästa sättet att lära sig eller att ta reda på saker är att göra dom när de är som svårast. 
Sagt och gjort, jag klarade mig fram till jobbet. 
Helt mördad och trött. 
Då lyser hela kafferummet upp då där ligger en stackars munk. 
Tillsammans med alla andra kakor mm som jag inte bryr mig ett dugg om. 
Min rast nalkades 2 h senare.
Min hjärna var så gott som mindfuckad. 
Frågan löd: Äta den och inget annat ur den där snuskiga samlingen.
Eller bara precis ge Fan i det?

När rasten kom så var munken borta. 
Precis som all karaktär. 
Ja, jag gick loss i min trötta utmattade hunger. 
Jag piggnade till och dagen gick lättare. 
Men nu vet jag hur det känns och vad som händer. 
Vad jag får förvänta mig och vad jag måste motstå. 

Många frågor gällande min arbetssituation idag på jobbet. 
Samma svar har givits till alla och samma svar ifrån alla har jag fått åter. 
Slutklämmen har faktiskt blivit ett positivt energiskt svar, så man är på banan igen. 

Du är grym som säger något, vad det än är. 
När man får hur en annans syn eller infallsvinkel så förstår man att man gör något ovanligt. 
Något utöver det vanliga! 
Precis då vet jag att jag gör precis det jag ska göra. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: