http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Tändstickorna..

Kategori: Allmänt

Så det har gått några dagar sedan sist.
Ibland så räcker inte tiden riktigt till. 

Har kommit igång med musiken igen, passar perfekt nu när jag faktiskt verkligen behövde ny musik till träningen. 
Man har sina spellistor på Spotify och några artister på Soundcloud. 
Man har även sig själv och sina egna gamla mixar. 
Men att träna 4-5 ggr i veckan i ca 1,5-2h. 
Det går en del musik i veckan då kan man säga och man tröttnar tillslut. 

Jag behöver gnistan som tänder mig innan passet, gnistorna som får mig att vilja lite mer, lite hårdare och lite längre. 
Jag behöver musik som får mig att korsa gränser. 
Sagt och gjort, 3 nya mixar sådär direkt efter man vaknat innan träningspasset. 
Asså, en mix per tillfälle.... 

Jag har dessutom bara sådär startat ett nytt Instagramkonto. 
Det kan väl kanske ställas frågor gällande detta och spekulationerna kan hagla. 
Båda sakerna rör mig lika lite i ryggen. 
Där är mindre bilder Överlag på Instagram. 
Det är mycket "insta-storys" nu. 
Jag har själv känt att jag har haft svårt att få någon vidare "inspiration" eller lust att vilja ta bilder. 
Jag gillar att ta bilder, men har haft svårt för mitt vanliga slipzknut konto.
Då det är väldigt förankrat med ett liv som det känns jag har passerat. 
Dock inget jag vill glömma!
Men jag är påväg mot något nytt och jag vill ta bilder på precis vad som helst. 
I svart och vitt. 
För vi sätter alltid våra egna färger på våra egna speciella ögonblick. 
Så det är verkligen kul att ta bilder igen.
Leka hur jag vill med kameran utan något riktigt syfte.

Många saker på gång och många bollar 🤹‍♂️ luften. 
Känner lite mig "Calm Under Pressure". 
Utan problem faktiskt, kan vara för att jag gör saker som jag tycker om och som ger mig något tillbaka. 
Jag leker lite med mina tändstickor. 

Bara några veckor kvar, sen så börjar allvaret!

INSTAGRAM : Slipzknuts 







Kommentarer


Kommentera inlägget här: