http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Vårtecken

Kategori: Allmänt


En Fullspäckad helg har gått mot sitt slut.
Gick av Kvantum i fredags kl 20.00
Sen har jag nog lyckats göra det bästa och det mesta utav varje timme därefter. 
Sovit lite + extra små härliga powernaps.
Varit ute i det fina vädret, träffat människor till höger och vänster. 
Varit på bio som visade sig att vara den film som får dig att äta minst med snask under filmens lopp genom tiderna. 
Rena bantarfilmen faktiskt. 
Kört Matlådor, fixat hem ny musik som är redo att förbrukas till nya träningsmixar passande det nya Träningsschemat som är gjort. 
Jobbat som bartender i Lördagsnatt,varit i Kristianstad och på biltema samt shoppat lite. 
Sist men inte minst, varit ute och sprungit mitt första riktiga löparpass för detta året. 

Fick jag med allt nu? 
Oavsett vad, kort sagt. 
En riktigt bra helg fylld av vårtecken. 

Våren för mig är alltid lika välkommen, för den har alltid med sig den där nya färska energin som får en att elda på lite extra. 
😉 













Kommentarer


Kommentera inlägget här: