http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

31/12-2018

Kategori: Allmänt

Den sista lördagen för det här året blev inte riktigt som den var planerad.
Eller förväntad. 
Men den blev hur bra som helst ändå tillsammans med min Sara. 
En hel söndag gick sedan  till "spillo".
Men det är ju det som hör till. 
Så jag vaknade nu, kl 01.00.
Sista dagen på detta året. 

Det skulle varit värt mycket att skriva ner allt i en lätt sammanfattad memoar. 
För det är det fina med den här bloggen. 
Att man kan gå tillbaka, till texter som är för vissa helt kryptiska. 
Men för mig helt glasklara minnen. 
Detta året kommer jag med stor säkerhet aldrig glömma. 

Det började verkligen på djupaste botten. 
Resan genom allt, motgångar som framgångar. 
Tog mig ändå med stor säkerhet till den högsta toppen. 
Toppen av personlig utveckling, till att bli den bästa versionen av mig själv. 
Denna gången sett inifrån utåt.
Istället för tvärtom. 
Många av alla mina drömmar har kommit till min verklighet.
Jag är utan tvekan nöjd! 
💖

Ska se ifall jag och kudden kan bli sams igen. 
För några timmars jobb står på schemat för att sedan åka och fira in det nya året med min älskling hos Louise & Micke. 
Fest i Kristianstad! 
Det skulle kunnat bli crazy.
Men tyvärr,  jag kör. 
För det är jobb imorgon också. 
2019 ska jag inte jobba lika mycket.
För det börjar bli dags att fundera ut vad jag ska jobba med härnäst. 
Jag har dessutom gjort min sista natt i baren på Harrys. 
Att vara Bartender kan ha varit ett av de roligaste jobben jag haft.
✨🕺🍹

~
Det som har varit får vara där det är. 
För du är här och nu!
Det enda du vet är att du inte vet, vart ditt  nästa steg hamnar efter ditt första. 
~



Gott nytt år! 
🍾✨🎆
























Kommentarer


Kommentera inlägget här: