http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

-7°

Kategori: Allmänt

Klockan är 00:21
Och temperaturen fortsätter att droppa. 
Har vridit upp elementen på max så man kan somna utan att hacka sönder tänderna först.
Black panther blev kvällens underhållning och avrundning på denna helgen. 
Jag, Tobias och Sara tog oss till Bromölla för att äntligen se hur fin och bra den här salongen är. 
Top Notch! 👌
Sköna säten, bra med benutrymme och ett bra surroundsystem. 
Bild var också av bra kvalité. 
Där var tillomed så ordnat att förde man för mycket liv (störde under filmen) så blev man gott och väl tillsagd.
Filmen var också bra, Men den nådde kanske inte upp till mina höga förväntningar. 

Vad finns där mer att säga?
Jag fick det nya extrajobbet. 
Som jag inte tagit för pengarnas skull såklart, utan mest bara för skojs skull. 
Det är ju svårt att ha ett kvällsjobb och försöka upprätthålla någon form av social aktivetet i veckan. 
Men nu så får man det också, i högsta grad. 
Gjorde mitt första pass igår. 
Det var så jävla roligt, ett arbetspass har nog aldrig gått så fort. 
Någonsin!

Men precis som med allt annat i mitt liv just nu så var vägen dit lång. 
Så lång att jag faktiskt nästan höll på att ge upp. 

Men det tar jag en annan gång... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: