http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Bad News & Good ones

Kategori: Allmänt

När klockan ringde klockan 09:00 så kändes det som att klockan lika gärna skulle kunna ha ringt 03:30.
S K J U T M I G vad trött jag var. 
En tuff natt med intensiva drömmar Och enorma svettningar. 
Jag var minst sagt helt färdig!
Ryggpasset med brorsan tog bra med andra ord. 

Anledningen till att klockan var ställd min lediga dag var pga bokad tid till sjukgymnasten på Göingekliniken. 
Jag skulle få foten/knäna mm kollat.
Där fanns väl precis som jag misstänkte inget bra att säga om dom. 
Och för att få en någorlunda bra framtid så bör jag se över mitt val av arbete. 
Samt att alltid använda inlägg och riktigt bra skor. 

En nyhet som krympte min redan lilla värld av tänkbara utbud av framtida jobb.
Så vi får se, det blir kanske inte så mycket löpning och tävlingar som jag sett fram emot och siktat på detta året. 

För övrigt så har jag just nu inneboende.
Sötnosen får prova på att bo hos mig ett par dagar. 
Och första dagen har varit perfekt!
🤗 

Imorgon ringer klockan igen. 
Dock till min egna förvåning ännu tidigare. 
Daysi ska till veterinären och bli av med "könsmognaden".
Så hon fastar inatt. 
Vilket jag faktiskt fasar för. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: