http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Helt otroligt!!

Kategori: Allmänt

Där är en vårsol på himlen med blått tillbehör och toppad med små moln.
Det känns som att våren är på gång. 
Det märks på humöret!
Så dagen börjades med ett träningspass, men först fick jag ta mig bort till Intersport. 
För min partner in crime behövde skor. 
Tro det eller ej, jag har fått tag i en träningspartner. 
Denna personen är ingen annan än killen som gör ditt kaffe och blandar dina drinkar på helgen. 
Tobias!

Han hade en fundering ett bra tag, övervägde det hela. 
Sen gjorde han slag i saken. 
Han skrev in sig på JK fitness!
Så han ska åka med mig tills han känner sig hemma bland vikter och maskiner, eller så kör vi på som den gamla goda tiden. 

Otroligt kul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: