http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Migränen

Kategori: Allmänt

Förutom den där foten som inte riktigt vill som jag vill alla dagar i veckan så finns där även Mr. Migrän.
Han kommer och går precis som han själv behagar. 

Idag vaknade jag tidigare än planerat, perfekt tänkte jag. 
Då ligger jag ju steget före. 
Jag kan göra Matlådor, ta hand om disken, chilla med en kopp kaffe till Farmen innan jag sticker och tränar.
Dessutom är där så mycket tid att jag inte behöver stressa till och från gymmet för att sedan ta mig till jobbet. 
3h senare så slog han till med full kraft.

Ingen träning!
Men allt det andra hann jag med. 
Så jag får väl vara nöjd, särskilt med tanke på att foten fungerade fint hela arbetspasset. 

Där kan vara mycket skit runt omkring en, där kan vara både roliga och bra saker som händer och sker från dag till dag. 
Men det som betyder mest, är faktiskt hälsan. 
Och det har jag lärt mig den hårda vägen. 
Ibland så kan man bli lite för bekväm och glömma bort det ibland. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: