http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Pop Corn

Kategori: Allmänt

På onsdag är det jag som tar mig upp till Göingekliniken.
Efter flera olika ändringar och uppoffringar så har jag nu fått slut på idéer. 
Det här måste få ett slut. 
Att gå runt och känna sig som en 80-åring.
Det är min fot vi pratar om. 
En del av alla de delar som inte funkar som de ska riktigt enligt mina önskemål, samt efter de mänskliga naturens förutsättningar för att kalla sig fullt frisk som person.

För övrigt så poppar Sara popcorn på spisen. 
När hon poppar i micron är jag utan tvekan riktigt nervös. 
Föreställ dig då hur nerverna klättrar utanpå skinnet nu. 
(Den brända doften av popcorn man aldrig försvinner)
Men jag håller tummarna... 😂


Kommentarer


Kommentera inlägget här: