http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Igår så...

Kategori: Allmänt

När man ligger dagen innan och kollar upp vädret.
Planerar lite dagen därefter, så att den inte försummas. 
Och dagen börjat precis enligt planerna, dock så är det enda lilla problemet när väderappen inte följer efter. 

Det var språng upp ur sängen för att dra till gymmet. 
Jag visste att det passet skulle ta tid men det skulle få ta den tid det tog. 
Just när jag ska lämna hemmet så skickar Sara om det är ok att snooza en timme-ish.
Absolut!
Mindre stress för mig. 
Vad hade jag då att stressa till?
Jo vi skulle sticka och bada vid havet. 
Ledig dag liksom. 

Meb enligt appen skulle det vara sol med moln och typ 30 grader. Nice!
Men jag upplevde hela dagen som moln med sol. 
Det blev inget hav. 
Det blev att vi gick och sov kl 4 på dagen, ställde ett alarm.
Som vi sket i och och sov vidare. 
Men klockan kvart i sju däremot. 
Då flög vi upp ur sängen, stack å handlade lite sallad. 
Drog till lursjön och badade och hade lite kvällsmys. 

När solen gått ner stack vi och handlade för kvällen. 
Lagade mat ihop.
Vilket menas att vi lagar helt olika rätter. 
Hon undviker kalorier/fett. 
Medans jag ska ha allt fett i världen typ. 
Sen blev det film halva natten. 
Men just nu idag blir det annorlunda. 
För nu vid halv tio drar jag och tränar, sen så sticker vi till havet. 
För idag är det sol med sol. 
Med andra ord, varmt utav bara h*lvete!







Kommentarer


Kommentera inlägget här: