http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Jackpott

Kategori: Allmänt

Jag fick en trisslott av tjejen att skrapa.
Såklart så tänkte jag direkt, "tänk om man bara har en sån dag där man skrapar fram en enorm summa pengar".? 
Jag skrapade, sen skrapade jag lite till. . 
Där blev inte så mycket som ett korvöre till vinst. 
2 min senare så skrapade hon sin lott.
30 spänn!
Inga pengar men pengar till en ny lott. 
En ny chans!

Det känns inte som att jag eller vi har fått en ny chans. 
En ny testperiod eller att vi gör ett nytt försök. 
Inte alls som alla andra gånger man har separerat och försökt igen. 
Bagaget som var fyllt av blod, svett och tårar. 
Ögonen som var fokuserade på målet, drömmen om den där relationen som alltid skall och kommer vara. 
Ögonen som bara såg nederlag.
Gång på gång!

Där var inget nederlag när vi separerade, där var bara ödmjukhet och förståelse. 
Där var dessutom vetskapen om (talar för egen del nu) att jag kommer aldrig träffa någon som henne igen.
Någonsin! 
Och att jag till 100% säkerhet aldrig träffat någon som henne förut! 
Ändå, så var det som det var. 

Enkelt var det att säga,hon har saker att jobba med. 
Att jag kanske inte var redo för en relation? 
Att vi började i fel ände?
Att jag har saker att jobba med. 
Men det var svårt att ha något så fint, en storvinst. 
För att sedan bara släppa det. 

Det har varit en otroligt bra helg. 
Träffat många människor, skrattat mycket. 
Sett och gjort många saker.
Upplevt känslor som jag inte trodde jag skulle kunna känna igen. 

Men det känns som att jag har allt!
Det känns som att jag skrapat många lottor och tillslut fick jag min jackpott!
Min peace of mind!

Jag slutade leta, för att jag visste att hon som kommer matcha mig bäst. 
Kommer tillslut att hitta mig! 


Min Sara 💖











Kommentarer

  • Din Sara säger:

    Älskar dig min finaste! <3 <3

    2018-07-02 | 03:22:58

Kommentera inlägget här: