http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Nu så!

Kategori: Allmänt

Dag två på min tredagars-ledighet.
Inga större planer idag heller. 
Kattvakts livet fortsätter. 
Enorma framsteg, de äter numera ihop. 
De leker typ ihop.
Och det där väsandet har nästan helt upphört. 
Är detta en acceptans som har uppnåtts kanske?

Samtidigt som jag märker av en lugnare version av Daysi så blir jag lite lätt fundersam.
Särskilt när en annan säger att hon har gjort sin katt till en utekatt genom att låta honom flytta ut på landet. 
Vilket han älskade. 
För Tusse är hur lugn som helst, Daysi i den åldern var ju helt Bananas. 
Där är fortfarande enormt mycket energi i henne. 
Så jag vet inte om detta egentligen är en lösning eller ej. 
Det kanske inte är sällskapet det är fel på mm. 
Hon kanske bara ska vara en utekatt.?

Well Well, alla svaren kommer väl till oss alla tillslut. 
Ikväll blir det bowling och dagen ser ut att komma att avnjutas i hemmets vrå. 
För tro det eller ej, regnet står som spö i backen. 
Halleluja!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: