http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Smaken Är bitterljuv

Kategori: Allmänt

Nu sådär efter ännu ett besök på Göingekliniken så fick jag en ännu en dom gällande min rygg och allt vad den innebär.
Dock så var det en bättre analys än den där doktorn med sitt oseriösa pekfinger. 
Jag fick dessutom några rehabiliterings övningar och ett godkännande.
Jag kan börja träna igen, dock så kommer hela den här processen ta tid och det kommer att göra ont till och från. 
Men det är inget farligt eller något som förvärrar saken. 
Tack!
Allt jag behövde höra! 

Det som till en början verkade bli mitt absolut bästa träningsår, dieten och träningsupplägget var något att vara stolt över. 
För allt funkade, precis som planerat in i den minsta detalj. 
Och nu har jag gått runt som en gammal krokig 90-åring ett bra tag.
Den där smaken av framgång blev liksom en smula bitterljuv. 

Tusse har verkligen Boundat med Daysi. 
Ja eller tvärtom. 
Jag vet inte om Daysi har tagit på sig surrogatmamma - rollen eller bara blir sådär i hierarkin här hemma.?
Oavsett vad så funkar det och vi har kommit in i det hela. 
Och Jag har efter många funderingar bestämt mig. 
Ha kvar Tusse eller ej?

Ja vi får väl se!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: