http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Tillökning..

Kategori: Allmänt

Idag är det Måndag.
Idag ska det bli 30 grader varmt toppat med strössel.
Detta ska jag omfamna med att gå till jobbet kl 15.00
Det är en enormt stor tröst i det hela, att där är svalt på jobbet. 
I Fredags började jag jobba kl 06.00
Men jag var inte där förens 06.45
Efter enbart 45 minuters sömn den natten så försov jag mig. 
Fredagen den 13e tog jag med en klackspark trots några missöden under dagen. 

Så det är jobb idag som gäller, sen blir jag ledig i tre dagar. 
Därefter blir det att hoppa på 100% schemat. 
Efter den perioden är avklarad ska jag äntligen få gå på riktig semester. 
Minst sagt efterlängtad! 

Så denna veckan passar det perfekt för att ha en "prova på vecka". 
Lilla familjen på Snapphanegatan 5A ska nämligen eventuellt få tillökning. 
Daysi ska få en sidekick! 
Hon är jättesocial av sig, full av energi. 
Hur mycket jag än leker osv med henne så känns det lite som att det fattas henne något. 
Kanske är hon ännu väldigt ung men klok?
Eller så vill hon ha en kompis,syssling eller vad det nu kan bli i hennes ögon.
Så lille Saffran flyttar in idag, så får vi se hur allt går. 

Fortsättning följer... 











Kommentarer


Kommentera inlägget här: