http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Limited edition...

Kategori: Allmänt

Det är utan tvekan fullspäckat just nu.
Det har varit så tight med tid att katten har gått loss på toalettrullar mm. 
Det är ju inget som Daysi brukar göra, men jag förstår henne. 
Hon har sett mig gå upp,äta, dra iväg, komma hem, byta om för att sedan se mig lämna igen. 
När jag kommer hem så är det en slagen hjälte som kämpar sig genom de sista sakerna som måste hinnas med för att sedan äntligen få lägga sig i sängen. 
Dag in och dag ut. 
Hade jag haft ett förhållande så hade det inte varit av den fungerande sorten just nu. 
Men detta vet jag, detta visste jag när jag bestämde mig. 
Maximal Effort!

Allt går som en dans och jag är som en svamp som bara suger in allting, för att bli bättre och för att klara det här. 
Gärna under den tiden som jag hoppats att klara det på. 
Men det är inte hela världen om det inte går enligt tidsplanen. 
Det viktiga är att jag gör resan som som den bör göras och att jag når min destination. 

Tydligen så har jag en helt ledig helg nu kommande. 
Alltså inget Väktarjobb, inget Ica och inget Harrys. 
Jag är helt ledig, med 30°graders värme laddat i väderappen så ska det bli ett sant nöje.
Dieten skulle varit klar idag, men pga sjukdomen som omfamna mig för ca 2 veckor sedan så blev det inte så.
Snubbla på målsnöret, igen!
Men det löser sig. 
Och så har jag börjat kolla upp ryggen som jag nu haft ont i ca en månad. 
Ett litet fält av knutor, antagligen vätskefyllda lymfkörtlar. 
Så dom ska jag reda ut med en särskild massage kommande vecka. 

Så allt är bra, dessutom har jag hunnit träffa vänner och gjort saker som jag mår bra av. 
Tillomed varit och tränat med brorsan.
Jag har så jädrans kul i allt det här och roligare ska det bli!













Kommentarer


Kommentera inlägget här: