http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Vi vänder på det..

Kategori: Allmänt

Lördagen har gått mot sitt slut.
Det här dygnet hade många timmar. 
För jag vaknade redan vid halv sex. 
Lämnade bort Daysi på kattdejt med Charlie Spångberg  idag. 
Kände att hon kunde behöva en vän. 

Droppade av ett minst sagt svettigt Gympass med Tobbe som just nu as we speak fortfarande jobbar på sina 15h fest. 
När vi var klara så tvätta jag bilen och tankade upp den för att vara redo för en tur till havet. 
Men det blev 2 h i parken först. 

Det blev inget hav idag. 
Precis alla jag känner inklusive de jag inte känner så nära har alltså haft något bokat. 
Jaha tänkte jag, det blir att antingen åka iväg själv eller stanna i city... 
Boooring!! 
Men då skickar Evelina att hon kan hämta mig och lämna mig efter att vi varit och badat vid lursjön. 
Alltså, en dagsfylla kontrat med solning vid sjön. 
Perfekt! 

En kvällsfylla var i siktet, men missade alla chanser. 
Ja eller man sköt löst rättan sagt. 
För det var samma sak här, alla upptagna med annat. 
Så istället för att deppa ihop av att min lördag inte blev alls som jag önskade, så nöjde jag mig med hur bra den blev ändå. 
Och då slog Det mig, chips med dippa. 
Det ska jag köpa med mig hem och ta en riktigt lugn och skön hemmakväll. 
Så kan jag vakna utan bakfylla, dra och träna, plugga är att sedan köra till havet. 
Vi vänder på det helt enkelt. 

Så det blev en bra lördag, inte som planerat eller önskat. 
Men riktigt bra ändå! 

Hoppas ni har haft en bra dag utan att bränna er i solen. 

God natt! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: