http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Daysi till sjukan...

Kategori: Allmänt

Dagen började med huvudvärk.
Enorma hungerkänslor var också med på inbjudan. 
Det här liksom just den här övergångsfasen till. 
But still, pain in the ass!!

Det är gårdagen jag skriver om, dagen då vi skulle bryta ryggarna och slappa oss genom timmarna fram till jobb. 
Så blev såklart inte fallet. 
Vi Krossade våra ryggar, körde ett riktigt bra pass rätt igenom. 
Efter att vi tampats med Daysi gällande nytt bandage på magen. 
Det var precis som jag föreställde mig när jag var på djursjukhuset och de bad mig byta detta var tredje dag. 
Hon är omöjlig, jag får väl faktiskt erkänna att det är lite mitt egna fel. 
Halsband har hon aldrig behövt använda så kragen/tratten är ju rena mardrömmen.
Det är detta som är alla komplikationers moder. 

Själva bytet började bra. 
Tobbe höll och jag plockade. 
Men så var sista biten så jävla bra klistrat att det gjorde ont på henne. 
Sen efter flera försök var hon i upplösningstillstånd. 
Men vi fick på den sista lappen jag hade. 
Men den plockade hon av. 

Jag var onekligen vansinnigt trött på detta och jag kokade inombords. 
Så jag avreagera mig på gymmet för att kunna lösa problemet bättre sen.

Det fick bli djursjukhuset igen. 
De fick faktiskt använda remover gärdet satt så hårt. 
Sen lite trix så var hon klar. 
Och Jag var helt förstörd och superhungrig. 
Men, vad göra!
Öste ner en matlåda i strupen följt av en Shake. 
Sova 45 min.
Sen jobba. 

Idag är jag ledig. 
Och allt har gått bra hittills. 
Men dagen är som sagt inte slut. 
😉 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: