http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

En officiell nyhet..

Kategori: Allmänt

Natten till idag gick bra.
Daysi var lugn hela natten tills hon blev riktigt uttråkad på morgonen. 
Men fram till 08:30 fick jag sova iallafall.
Började jobbet klockan 12:00 idag så det är inte mycket man hinner eller kan göra innan.
Men dammsuga, städa toan och diska fick jag med. 
Det är alltid lika härligt att komma hem till "ordning och reda".
Allt går liksom i linje. 
Snyggt och rent.

Det var ju några dagar sedan saker och ting ändrades om. 
Och det var veckor sedan jag inaktivera min Fb och plockade bort Instagram-appen.
Jag hamnar i de där faserna ibland, ungefär i samma tidsperiod varje gång också.
Man tar inte en paus ifrån själva användandet. 
Man tar en paus ifrån alla andra. 
För att kunna reflektera över  sig själv för en stund, i lugn och ro.

Det har varit väldigt tufft i början på det här året. 
Enligt mitt horoskop skulle det bli så när jag läste det i December 2017.
Då skrattade jag mest åt allt bara, störtlöjligt liksom!
Men som vanligt så stämmer det på allt. 

Det är inte längre jag och Sara. 
Jag valde att göra slut, för min skull och för hennes. 
Allt såg verkligen ljust ut i början och vi hade världen framför oss. 
Men någonstans så tog vägen dit slut. 
Så tillslut försökte vi bara hitta den igen. 

Men vi är vänner och har inget otalt med varandra. 
Hon är fortfarande för mig den vänligaste människan jag någonsin träffat. 
Renhjärtad och god. 
Önskar henne all lycka. 

Detta fick jag göra officiellt på Instagram och nu här. 
Det är lika bra att få det överstökat och gå steget vidare. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: