http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Fram och tillbaka igen..

Kategori: Allmänt

Vill inte gå upp... 
Orkar inte gå upp... 
Kan jag ens gå upp?? 
Jag måste gå upp! 

Hon det där lilla livet måste få sin medicin varje morgon. 
Hennes bandage har gäckat min ro och att kragen inte är accepterad gör ingenting enklare. 
Dock så hade jag bestämt att byta bandaget idag. 
För det började liksom bara se riktigt pinsamt ut. 
Där kommer Daysi, sen kommer bandaget. 
Att göra detta på henne kan vara något i hästväg till utmaning. 
Om inget annat så blev det iallafall bara pinsamt. 
Och hon smet iväg och tog bort alla stygnen. 
Så hej och hå, nu blev det att fara till akuten. 
Sen att jag skulle infinna mig på jobbet om några timmar underlätta inte. 

Fortfarande trött, en powernap på 7 min kändes inte helt tillfredsställande. 
En koffeinpilla och en Proteinshake med koffein, det måste hjälpa.?
Man är på ingång, ska svänga ur den lilla rondellen vid Kvantum. 
7 minuter kvar till jag börjar. 
F U C K!! Jag har ju fel skor och inga inlägg. 
Fötterna värker dessutom redan. 
Hinner jag hem å hämta och hinna i tid!?? 

Checkar in på stämpelklockan exakt 14:00
Jag klarade det. 
Söndagen flöt på bra. 

Runda av med sista måltiden. 
Wow! 
Den satt som en smäck. 

Nu delar jag och Daysi rum. 
Hon måste bo i sovrummet tills hela såret läkt. 

Äntligen är jag här igen. 
I sängen... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: