http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Mållös

Kategori: Allmänt

Jag har famlat i ett mörker av undran och frågor.
Alla ställda till ingen annan än mig själv. 
Hela arbetsgrejen är helt bortblåst!  
Jag vet alltså inte vad jag vill jobba med eller bli. 
Och Jag orkar faktiskt inte tänka mer på det. 

Nyårsafton 2017 lovade människor runt om i hela världen sig själva löften.
Löften om precis allt mellan himmel och jord. 
Jag har gjort ett sådant löfte för några år sedan. 
Ett löfte som jag höll!
Trots alla motgångar och nergångar. 
Ett löfte som förändrade mitt liv, som förändrade hela mig. 
2017 gjorde jag en plan för mig själv när allting gällande relation rasade.
Vad jag ville ha och uppnå.
Materiellt, med mig själv. 
När bilden var tydlig och klar så var det bara att sätta igång. 
Nyårsafton 2017 kunde jag säga till mig själv att jag uppnådde precis allt.

2018 har jag saknat visioner.
Inga målsättningar. 
Jag har inte vetat ett skit om någonting. 
Men så mötte jag någon i tvättstugan, vi pratade om allt. 
Och Jag fick frågan "vad vill du"?
Då svarade jag bara. 
Och då slog det mig. 
Detta är något jag drömt om så länge. 

Jag började ärligt talat brinna inombords. 
En sådan glöd, med en viljestyrka som bara ryter. 

Idag så bestämde jag mig. 
Jag har en klar bild av hur jag ska göra,  vad som krävs för att få det jag vill ha.
Allt annat får vara på paus nu. 


Vilken dag, vilken jävla känsla!
Så magiskt jävla bra!! ✨

Precis som då, precis den gången som alla andra gånger så kommer jag göra allt för klara det. 

Siktet är inställt, fokusen är på topp och viljan stark. 

Nu kör vi! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: