http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Måndaaay

Kategori: Allmänt

Måndagen har gått mot sitt slut.
Här ligger jag helt utpumpad och slutkörd. 
Hade jag inte haft denna spänningshuvudvärken så hade jag sovit som en liten bebbe nu. 
NO doubt!!

Men det är ju baksidan av det hela projektet. 
Baksidan man gärna inte pratar om. 
Minus i intag, socker som lämnar kroppen. 
Springa på toa 2-3 ggr /h minst.
Tröttheten som kan infinna sig när den själv känner för det. 
Hungerskönslor som kommer till och från. 
Men jag tar det. 
För jag vill nästan ha det lite så. 
Hårt jobb lönar sig!

Och idag fick jag bekräftelse på det. 
Bara sådär!
Av flera olika personer. 
Där kommer en tid då det känns som att man anstränger sig mer än vad det egentligen ger. 
Och nu har jag valt att gå den riktigt långa vägen, så den känslan ska inte komma lika överraskande. 
Men jag räknar med att den kommer. 
Och precis när jag hanterat denna rundan och bara håller ut så bemöts man av varma ord och pushande komplimanger. 

Inga filter, inga likes. 
Inget fake ass media konto som behöver något av ovanstående. 
Bara ord som kommer ut i stunden.

Och det känns mer äkta än något annat!
Mer av den varan till alla. 

Tack som fan! 🧡

God natt!
Nu ska jag smajla mig till sömns. 
För imorgon skriver jag kanske på ett nytt anställningsavtal. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: