http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Måndagen

Kategori: Allmänt

Bara för att jag börjar jobba kl 15.15 så betyder inte det att man kan ligga och avnjuta sin säng fram tills dess.
Katten skulle på återbesök hos veterinären. 
Besöket tog ca 2 min.
Resan dit och själva väntan, 45 min.
Well well. 
Allt såg bra ut och Daysi slipper numera ha något annat på sin kropp än just sin egna päls. 
Hurray för Daysi ❣️

Helgen för mig startade kl 20.00 Fredagskväll.
Kl 20.20 satt jag i telefon och pratade med Fredde.
Så impulsivt nog så körde jag till Helsingborg. 
Sen så hamnade vi på ett Rave i Skånes Fagerhult. 

Efter en hård arbetsvecka så kan jag erkänna att jag var mör. 
Men det var kul att träffa alla gamla och nya. 
En del insikter fick jag dessutom med mig hem. 
Så resan blev precis vad jag behövde. 

Lördagen var bokad i Andreas och Theos namn. 
Laga mat ihop med brorsan och fira tillsammans med Tobbe och Sara. 
Supertrevligt en lördag som denna. 

Söndagen blev det lite biltur igen. 
Då hamnade jag ute i Hästveda hos Evelina. 
Där bjöds det såklart på kaffe och tårta då hennes barn haft kalas dagen innan. 
Sen så blev det ett senare än planerat gympass med Tobey.
Helt klart en snygg avrundning på helgen med en smula högre intag av kcal än planerat. 
Men what The hell!
🤗 

Så kort sagt, en förträffligt bra helg. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: