http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Pics of The Day

Kategori: Allmänt

Fick faktiskt tänka efter nu när Jag började denna raden.
.... Vilken dag är det?
🌠 
Tisdag!
Yes!
Underbara lediga Tisdag!
Snabbt upp ur sängen för lillebror hade kollat fel på sitt schema. 
Han skulle sluta kl 13 enligt våra planer.
Jag skulle slänga in en maskin tvätt kl 12,sen hänga den vid 13.
Därefter skulle vi mötas upp på gymmet. 

Men!
Jag får läsa att han tittar fel och slutar klockan 12.
Jag sneglar sedan på tvättkorgen och tycker inte den rackaren är värd det extra jobbet. 
Jag hämtade ut mitt paket och det färdiga beställningsjobbet på guldfynd. 
Ryggen, axlarna och magen fick sedan sitt. 
Jag mådde typ illa och kände mig riktigt dålig första 1/3 av passet. 
Det är tungt nu!
Men sen så kommer maskineriet igång och man går in i tredje andningen. 
😉 

Fick minsann bli lite bilder idag. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här: