http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Skönhetsdagen

Kategori: Allmänt

Torsdag betyder denna veckan "ledighet".
Ja, så mycket ledig man nu kan vara en dag som denna.
Efter 6 dagar av jobb och träning så blir där lite sysslor att ta hand om denna lediga dag.
Men!
Jag kände för att unna mig lite med så jag har varit hos frissan och fixat till frissen. 
Sen så blev det en runda i grillen med. 

Tvätten blev avverkad och en tur till Tyringe stod på tur. 
Besök hos bästa Kimeta. 💛
Sen hem och städa lägenheten. 
Gymmet fick sig ett besök och sen blev det att göra Matlådor. 

En minst sagt produktiv dag!
Säga vad man vill, men jag trivs med att ha fullt upp så man verkligen kan njuta av de där små stunderna.
Som nu, skedar Daysi på soffan. 

Livets liv som levs på bästa sätt!
Känns helt fantastiskt att vara fylld av en sådan här drivande energi. 


Ps:
Jag fick den där tredje anställningen, så allt går precis enligt planerna. Ds
🤩



Kommentarer


Kommentera inlägget här: