http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Systemuppdatering

Kategori: Allmänt

Vaknade några timmar tidigare än planerat.
Kände inte alls för att sega och bara "vila".
Så medans gröten var i mikron så gjorde jag Matlådor. 
Kyckling burgarna ifrån Max är perfekt för den snabba matlagningen. 
Körde på lite ris till det. 
Jaha!
Vad ska jag göra nu då?
Fuck it!
Jag drar och tränar. 
Dock så kör jag 4-dagars schema och sänkningen tillsammans med höjning på schemat kan bli en påfrestning.
Så det blev ett lättare pass. 
Alla delar utom de Som ska pressas till bristningsgränsen imorgon med Tobbe. 
Dock så pressade jag lite mer än planerat, för mina glutes ömmar otroligt mycket i skrivande stund. 

Tisdagarna på jobbet innebär som oftast alltid fullt ös. 
Idag sparades verkligen inte på krutet!

Och två dagar felfritt med kosten. 
Vågen rör sig onekligen!
Den får bara inte röra sig för fort. 

Gick och visslade på en egen tune hela arbetspasset, dock så tappade jag bort den. 
Sen så kom julsångerna istället. 
Synd, för det var en bra jingel. 

Dags för systemuppdatering av telefonen. 
Den har liksom tjatat om det hela dagen. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: