http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Uprising

Kategori: Allmänt

Helgen går alltid för fort säger Peter på jobbet.
Jag tror inte jag är ensam om att hålla med honom. 
Men oj vad bra den var!

Fredagen var tänkt att spenderas i Köpenhamn på kvällen/natten.
Men de fick bli ändrade planer där. 
Tur var väl det, för när jag kom hem kl 15 efter jobbet så var det pang i soffan.
Powernap FTW!
Sen återhämtade jag mig aldrig riktigt efter den. 
Så det blev att korka upp en vinare och avnjuta några glas. 
Solsidan blev kvällens film, dock så var den ingen "taklyftare".

Söndagen vaknade jag upp på soffan. 
För det var där jag hade somnat. 
Några planer på att lämna den hade jag inte heller. 
Men!
Klockorna var omställda. 
Det var fortfarande ljust ute kl 18.
Så jag cyklade och lämna tillbaka cykeln till brorsan, sen blev jag sugen på att gå en runda. 
Men då blev jag sugen på att springa. 
Så då gjorde jag det också. 
Avsluta kvällen med bio med Tobbe. 
Vi brände dricksen på Pacific Rim Uprising. 
Riktigt bra!

Lördagen var det dags för ett av de tre jobben. 
Det där extra jobbet som jag fick för en månad sedan. 
Som jag verkligen verkligen gillade. 
Bartender!
Så jävla kul!
Det blev sent,så en sväng inom macken påväg hem för att äta nybakade bullar och däcka på soffan. 

Helgen var grym!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: