http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Där finns...

Kategori: Allmänt

Alltid någon som har mer eller mindre pengar.
Alltid någon som Har blåare eller mörkare ögon. 
Alltid någon som har större eller mindre Bröst. 
Alltid någon med större eller mindre muskler. 
Alltid någon som är tjockare eller smalare. 

Där finns alltid någon som är mätt eller hungrigare. 
Därför finns där alltid också någon som är avundsjuk eller som stör sig åt den enas framgångar, tillgångar eller som kan göra sig lustig över någon annans brister. 

Trötta människor tittar på andra och stör sig på vad dom har.
Samtidigt som dom lever ett liv dom egentligen inte vill leva. 
Hungriga människor skaffar sig vad dom behöver för att få vad dom vill ha! 

Jag har en gång i tiden varit trött. 
Så jävla trött! 
Men en dag blev jag hungrig, så jävla hungrig att det handlade mer än om att få "äta". 
Det handlade om min överlevnad! 

Jag kommer aldrig mera tillåta mig själv att titta på andra med bittra ögon, leva ett liv som jag inte vill leva. 
Tro så lite om mig själv att jag inte är värd eller kan skaffa det jag vill ha. 














Kommentarer


Kommentera inlägget här: