http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

Samla dina tankar

Kategori: Allmänt

Jag är minst sagt på ett toppenhumör!
Har fått en riktigt bra start gällande allt. 
Är igång med periodisk fasta 16/8.
Som funkar utmärkt. 
Längtar som smått tills jag börjar med Lchf igen eller keto-diet som det så fint heter numera. 
Ska dessutom kombinera dessa två i nästa skede. 
Träningsupplägget är mer eller mindre färdigt. 
Har gjort mina pass denna veckan, bara två kvar. 
Sist men inte minst, jag är ledig fyra dagar. 
Hela helgen!
Plus lite till. 
För att förgylla detta slänger jag in en fest med. 
Kan som sagt bara bli kul. 
Förutom söndagen dårå. 
😂 

Som vanligt såhär i början på året så försöker jag kanalisera målen långsiktigt. 
Detta året står som sagt "hälsan" & "njutning" i fokus.
Dra ner på jobbandet. 
För att samla kraft och motivation för nästa språngbräda. 
Vart den nu ska leda?
Man tänker och funderar. 
Överväger och känner efter. 
Så fort jag känner att det börjar kännas lite "läskigt" och den där planen börjar likna lite utav en uppförsbacke.
Då är jag något på spåret.
Sen släpper jag det för att se om jag hamnar där igen.? 
För då kanske det kan vara värt något att verkligen fundera över. 
Att nöja sig, att uppleva en progressiv framgång. 
Att vara eller bli framgångsrik? 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: