http://slipzknut.blogg.se/

Små bitar ur mitt liv och alla tankar som medföljer.

No Names!

Kategori: Allmänt

Veckan som varit.
Ja den tog väl jag och Sara verkligen vara på. 
I soffan!
Riktigt dödläge efter den där toppen helgen förra helgen. 
Så man var inte så tuff dagarna efter. 
Inget gym. 
Massa gott. 
Och gjorde bara det som man var tvungen till att göra. 

Spelningen med brorsan gick över all förväntan. 
Lite nervöst var det allt det ska jag inte sticka under stolen med. 
För det var typ 3 år sedan vi två spelade ihop.
Mycket har hänt sedan dess, då menar jag inte bara inom musiken. 
Men!
Som brorsan brukar klämma ur sig vid rätt tillfälle. 
"Det sitter i ryggraden".
Otroligt välspelade 2 timmar!
Grymt kul!

Några andra stora plus i kanten var att Sara fick se mig spela för första gången. 
Tillsammans med Kimeta och hennes superkille Nikolaj. 
Vi lämnade direkt efter spelningen och festa vidare i stan. 
Det var ju storm och samtliga tåg var inställda. 
Men vilken natt! 
Bästa!! 

Louise och Micke är i Thailand. 
Så det får bli att styra upp något roligt där med så fort dom kommit hem och landat lite i den svenska idyllen. 
Men fram tills dess blir det bara ett motto som gäller nu. 
"Framåt, för nu jävlar" ! 
Och vad som väntar där framme? 
Det är upp till var och en. 















Kommentarer


Kommentera inlägget här: